Ofte stillede spørgsmål

Betaling

Betalingsmuligheder i webshoppen

Alle priser på produkterne, der sælges via www.caprisey.dk, er inklusive moms.

Hvordan kan jeg betale i webshoppen?

Hos os kan du vælge mellem flere betalingsmetoder. Caprisey tilbyder følgende betalingsmuligheder i webshoppen:

  • Betaling med kreditkort (American Express, MasterCard, Maestro og VISA)

Hvordan betaler jeg med et kreditkort?

Du kan betale din bestilling i webshoppen med VISA, American Express, maestro og MasterCard. Indtast kreditkortnummeret, navnet på kortet, udløbsdatoen og den 3-cifrede CVC-kode (de sidste tre cifre på bagsiden af dit kort) på betalingssiden.

For at beskytte dine oplysninger bliver disse fuldstændigt krypteret og sendt via SSL-servere og er således beskyttet mod tredjeparts adgang. Ved bestillingen bliver din kreditkortbetaling autoriseret. Det kan ske, at kortindehaveren kontaktes for at forhindre svindel.

Beløbet trækkes først, når bestillingen er leveret. Hvis hele bestillingen ikke kan leveres, trækkes kun beløbet for den del, der faktisk er leveret.

Hvordan betaler jeg via Klarna?

Det er ikke muligt at betale med Klarna

Sikker betaling

Er shopping på caprisey.nl sikkert?

Shopping hos Caprisey er meget sikkert. For at beskytte dine oplysninger bliver disse fuldstændigt krypteret og sendt via SSL-servere og er således beskyttet mod tredjeparts adgang. Det betyder, at dine personlige oplysninger bliver krypteret og ikke kan ses af andre.

Vi overholder alle regler om privatliv og andre lovbestemmelser. Vi giver aldrig dine personlige oplysninger til tredjepart uden din tilladelse.

Bestilling

Får jeg en bekræftelse på min bestilling?

Hver afsluttet bestillingsopgave bekræftes via e-mail med en ordrebekræftelse.

Hvad gør jeg, hvis jeg har problemer med at betale?

Hvis du ikke kan betale, selvom du har lagt produktet i din indkøbskurv og oprettet en konto, anbefaler vi, at du rydder din browserhistorik. Herefter kan du igen lægge produktet i din indkøbskurv og gå videre til betaling.

Kan jeg annullere en bestilling?

Dette er kun muligt ved at sende en e-mail til support@caprisey.nl inden kl. 17.00 samme dag som bestillingen med dit navn, ordrenummer og bestillingsdato. Hvis din ordre allerede er blevet behandlet, kan du kun annullere ved at returnere pakken.

Service & Garanti

Hvis produktet viser en defekt, der ikke var synlig ved købet, skal du meddele os dette inden for en rimelig tid efter, at fejlen er opdaget. Hvis Caprisey vurderer, at produktet faktisk har mangler (ikke på grund af normal slitage, forkert brug eller manglende vedligeholdelse), vil Caprisey reparere eller erstatte produktet inden for en rimelig tid. Under reparationen har du ikke ret til et erstatningsprodukt eller nogen form for kompensation. Hvis reparation ikke er mulig eller urimelig på grund af omkostningerne, vil Caprisey tilbyde et sammenligneligt erstatningsprodukt. Hvis dette ikke er muligt, refunderer vi købsbeløbet.

Hvis du ikke har fulgt Caprisey's instruktioner, brugt produktet forkert eller ikke udført vedligeholdelse, har du ingen ret til reparation, erstatning eller kompensation. Garantien bortfalder også, hvis produktet er blevet ændret.

Skader på følgende urdele: glas, rem, krone/stift og batteri er ikke dækket af fabriksgarantien. Fabriksgarantien påvirker dog ikke den lovbestemte garanti, som forbrugeren har ret til. Lovbestemt garanti betyder, at et produkt skal opfylde det, som forbrugeren med rimelighed kan forvente.

Kontakt

Hvis du har spørgsmål om din bestilling, kan du sende en e-mail til support@caprisey.dk. Vi behandler din forespørgsel så hurtigt som muligt, men senest inden for 3 arbejdsdage.